Het resultaat! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Het resultaat! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Het resultaat!

Door: Joost, Anieke en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

28 Maart 2007 | Albanië, Korçë

Nu het einde van onze tijd in Albanië in zicht komt, zijn we bezig de invulling voor deze 5 weken af te ronden. Na alle observaties en inventarisaties zijn we tot een goed resultaat gekomen, waar we erg tevreden over zijn! Resultaten: een voelboekje, een penverdikker (hebben jullie al gezien), een vormenspel, voelzakjes, een lessenaar en een aangepast alfabet en cijfers. We zullen de foto’s voor zich laten spreken verder… :)
Vandaag hebben we deze materialen gepresenteerd aan de docenten en onze opdrachtgeefster (Marleen). Zij waren erg enthousiast en zijn heel blij met het resultaat. We hebben het idee dat we nuttige materialen kunnen achterlaten waarvan ook gebruik gemaakt zal worden. Geeft een goed gevoel om iets tastbaars mee te kunnen geven.

Over de afgelopen dagen kunnen we zeggen dat we voornamelijk bezig zijn geweest dit resultaat in elkaar te zetten, verder hebben we niet veel bijzondere dingen gedaan die het vermelden waard zijn… ;)

De komende dagen zullen gevuld worden met verschillende activiteiten. Zo zullen we morgen met Joan een soort studiedag hebben (we krijgen les), nadat zij 4 dagen in Nederland is geweest. Hebben jullie nog de groeten gehad?! ;) We (vooral Joost en Sandra) hopen dat ze aan de pindakaas denkt… Haha!
Zaterdag wordt ‘poetsdag’! Alle zooi opruimen en schoonmaken. Zondag koffers inpakken, maandag om 8.00 uur zal de taxi voorrijden om ons naar Thessaloniki te rijden. Rob, Annet, Sandra en Indy nemen de VolksWagen in dezelfde richting, gezellig! We hopen daar de nacht in een hotel door te brengen, zodat we dinsdag ´s ochtends relatief rustig aan kunnen doen. Het vliegtuig zal om 9.40 uur vertrekken en om 12.40 uur zijn we in Dusseldorf aan gekomen (als er geen vertraging is).

Mirupafshim!
(Tot ziens!) :D

PS: voor de aanhangers onder jullie – morgen om half 2 ’s middags vertelt Annet (o.a.) iets over onze aanwezigheid hier op de radio (VPRO – wereldnet), 747 AM! (Zie ook www.vpro.nl/programma/wereldnet.)

• 28 Maart 2007 - 18:48

Jetteke:

Wauw.....wat een super leuke dingen hebben jullie gemaakt!! Moet goed voelen dat het nu af is.
    En nog leuker dat jullie (en dan voor ons vooral Wendy) weer gauw thuis komen.
    Heb zin in een bakkie Wen!!!
    Doe Rob, Annet en Sandra de hartelijke groeten van me!!!

• 28 Maart 2007 - 20:37

Joke Scherpenzeel:

Nog even volhouden jongens!Jullie doen fantastisch werk!

• 28 Maart 2007 - 20:38

Cora:

Hoi Hoi,
    Aan de foto's te zien is jullie enthousiasme nog lang niet verdwenen en kunnen jullie best nog wel even vooruit daar. Maar we komen jullie toch echt al over 6 daagjes afhalen. Groetjes aan iedereen

• 29 Maart 2007 - 15:23

Thirzzzz:

Wat gaat de tijd snel en wat kan je in korte tijd veel zien he! Super om zo mee te kunnen genieten van al jullie belevingen en verhalen....stiekem kijk ik ook wel weer erg naar je uit Wen als je terug in ´t land bent! en met mij vast nog veel meer mensen! Geniet nog even van de laatste loodjes en tot snel!

Liefs en een dikke knuffel, Thirza (en Silvan)

• 30 Maart 2007 - 06:46

Marieke Van Harskamp:

Ziet er goed uit! Lijkt me erg leuk als je zo je resultaat neer kunt zetten ook met het idee dat ze het gaan gebruiken.
    succes met de allerlaatste lootjes, geniet er ook beetje van!
    liefs marieke

• 30 Maart 2007 - 15:16

Irma:

Nou jullie kunnen terugkijken op succesvolle weken hoor! Het zal een goed gevoel geven om te weten wat jullie achterlaten. Goed werk! Voor de laatste paar dagen nog veel succes gewenst en geniet er nog ff van.
    Groetjes van ons allen aan jullie.

• 01 April 2007 - 16:20

Oma M:

G9oed gedaan Joost. Jullie leveren goed werk. Goede reis terug alle drie en de groeten van opa en oma Poes

Joost, Anieke en Wendy

Wij zijn 3 enthousiaste studenten van de opleiding ergotherapie (aan de Hogeschool van Rotterdam). Voor ons afstudeerproject willen wij kijken wat wij als aanstormende ergotherapeuten kunnen betekenen voor de Kennedi-Kliniek in Korcë, Albanië. Dat heeft o.a. als gevolg dat we dus voor een tijdje die kant op zullen gaan om een en ander te gaan bekijken. Op deze site kun je ons in dit avontuur volgen!

Totaal aantal bezoekers 19159