Website in de lucht! - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Website in de lucht! - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Website in de lucht!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

03 Februari 2007 | Nederland, Vaassen

Hoera! Welkom op onze weblog! Hier zal je binnenkort kunnen volgen hoe wij met ons afstudeerproject in Albanië bezig zijn. We zullen jullie zoveel mogelijk over onze belevenissen, avonturen en wat dan ook op de hoogte houden.
Voor nu kunnen we jullie laten weten dat de tickets zijn geboekt en we 27 februari vanuit Dusseldorf zullen vertrekken, om op 3 april weer terug te komen.

Veel plezier met lezen en plaats vooral ook eens een berichtje!

Groetjes!
Joost, Anieke en Wendy

• 03 Februari 2007 - 19:01

Joost:

Hoiii, hier zo te zien de eerste reactie! Leuk idee hoor om dit op te zetten!! Groetjes Joost

• 04 Februari 2007 - 13:24

Marga:

Lieve mensen, wat een belevenis. Ik wil jullie wel brengen en wees niet bang ik ga NIET huilen.....

• 04 Februari 2007 - 18:58

Chris En Anke:

Hoi meiden,
    We wensen jullie heel veel succes met jullie project.
    We kijken uit naar jullie belevenissen. Succes.

• 05 Februari 2007 - 07:11

Esther Smits:

Wouw 5 weken naar Albanië! Het gaat dus toch door!:) Leuk man! Veel succes, Esther

• 05 Februari 2007 - 08:11

Henny:

Wat geweldig om te doen. Een beetje jaloers ben ik wel. Ik houd jullie in de gaten!!!

Henny

• 05 Februari 2007 - 08:58

Michele:

Whoehoe! Gaaf zeg! 27 februari is al lekker snel!
    Succes met alles.

Greetz

• 05 Februari 2007 - 11:39

Marieke:

Hee!
    Super tof he! enne Anieke, leuk om via Wendy en op deze manier nog eens wat van je te horen!
    Succes met alle voorbereidingen!

• 06 Februari 2007 - 09:27

Martha:

He Wendy (en de anderen),
    Wat supertof dat jullie je afstudeerproject op deze manier invullen. Heel veel succes gewenst! Groetjes, Martha

• 06 Februari 2007 - 09:33

Margreet:

Hej Wendy!!
    Alvast super veel succes met je reis, gaaf dat je het gaat doen! Ben nu al benieuwd naarje ervaringen!!!
    Veel liefs Margreet

• 06 Februari 2007 - 18:44

Wendy:

Hey mensen! Wat ontzettend leuk om jullie berichten nu al te lezen! We zijn momenteel vooral heel druk om alle (module)doelen die we vanuit school in de komende 6 weken zouden moeten behalen in 3 weken al te behalen...
    Verder zijn vandaag de tickets binnengekomen, dus voelt het nóg definitiever. We hebben er allemaal al enorm veel zin in!

• 07 Februari 2007 - 08:10

Jet :

Wauw......helemaal leuk zeg!! Ook leuk dat wij een beetje mee kunnen genieten (JP, we gaan goed voor je zorgen hoor!)

• 07 Februari 2007 - 15:27

Cora En Piet:

hoi alle drie, spannend hoor, maar straks wel met een fantastische ervaring rijker.
    Veel plezier en ik volg jullie

• 07 Februari 2007 - 18:30

Sonja:

Helemaal leuk! En ik heb me aangemeld hoor, dus kom maar op met die berichten!!

Heel veel succes natuurlijk! x

• 08 Februari 2007 - 10:18

Anieke:

Nu al gaaf om alle berichten te lezen! ik weet zeker dat het nog leuker wordt las we eenmaal in Albanië zijn!
    Allemaal alvast bedankt voor de reacties!

• 08 Februari 2007 - 13:30

Ergo Sonja:

Hey! Zie dat er nog een andere Sonja is, dus dan maak ik er bij mij gewoon de ergo sonja van ;) Ik zag deze site bij wendy in haar msn, maar wist dus helemaal niet dat jullie dit gingen doen! Gaaf zeg! Wat voor project enzo doen jullie daar? (zal ik waarschijnlijk vast wel meer over te lezen krijgen ;)) Weten jullie nog van andere ergo's dat ze in het buitenland gaan afstuderen? Succes en veel plezier daar! Grtz, Sonja

• 19 Februari 2007 - 21:07

Joke Scherpenzeel:

Veel succes met de voorbereidingen!!Ik ga jullie volgen!

• 23 Februari 2007 - 09:18

Dorien:

Eehj klasgenootjes,

Nu komt het wel heel dichtbij! Super veel plezier gewenst, succes met alles wat jullie in die 5 weken gaan doen. En take care!

Liefs, Dorien

• 25 Februari 2007 - 18:55

Pieter:

Wat een goed idee zo'n website/weblog. Ik zal jullie avonturen zo veel mogelijk volgen. Ik weet wat het is om in het buitenland te werken. Spannend!! Veel sterkte en natuurlijk ook veel plezier gewenst.

• 28 Februari 2007 - 12:02

Jony:

(=collega van JP). Het is nu 1 dag geleden dat jullie vertrokken zijn. Het gaat goed met JP hij houdt zich kranig!!!!!!!