Nog maar 4 dagen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen....

Door: Joost, Anieke en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

23 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

... en dan zijn we onderweg naar ons beloofde land! Nou ja, bij wijze van spreken dan.
Terwijl de meesten van onze klasgenoten lekker vakantie aan 't vieren zijn deze week, hebben wij hard gewerkt om de differentiatiemodules zo goed mogelijk af te ronden. Valt niet mee, maar het lijkt te gaan lukken. ;)
De voorbereidingen voor onze reis lopen ook al lekker. Wat moeten en willen we mee (tenslotte ben je toch wel 5 weken weg!), welke boeken van de opleiding willen we mee en hoe verdelen we die over onze koffers.
Voor nu valt er natuurlijk nog niet heel veel te vertellen, behalve dat we er alle 3 steeds meer zin in krijgen en benieuwd zijn naar wat we allemaal gaan meemaken.
Woensdag hopen we te kunnen vertellen hoe onze reis is verlopen en wat de eerste indrukken zijn!

Tot dan!

• 23 Februari 2007 - 14:27

Sandra:

Nou jongens,
    heeeeeel veel uitkijk- en inpakplezier in de aankomende dagen!!!
    Het wordt zeker weten een hele ervaring!

Liefs, Sandra
    dochter R&A

• 23 Februari 2007 - 15:05

Marieke:

Cliché; heel veel succes en sterkte, maar vooral veel plezier! Voorzichtig aan met z'n allen daar, want er moet eind april wel getrouwd worden ;-)

Groeten,
    Marieke

• 23 Februari 2007 - 15:11

Joke Scherpenzeel:

Al de kriebels in de buiken???
    Wij wensen jullie een hele goede reis en daar een leerzame en gezellige tijd toe.
    Veel succes met de voorbereidingen en met jullie afstuderen.

• 23 Februari 2007 - 20:44

Oma:

Jakkes nog maar vier dagen en dan moet ik je missen. Ik hoop dat je een heel fijne en goede tijd mag hebben. Ik bel je maandagavond nog wel om je een goede reis te wensen Heel veel liefs van oma

• 23 Februari 2007 - 20:49

Oma:

Hallo Renee Het is niet alleen Anieke die het moet doen ,maar ik leef met jou net zo veel mee als met haar dag kanjer liefs van oma

• 23 Februari 2007 - 21:14

Miep:

Hee! nog maar 4 dagen! spannend!! Ik wens jullie heel veel succes met de rest van de voorbereidingen, veel plezier en Gods zegen toe
    marieke

• 24 Februari 2007 - 22:24

Maarten:

Tja, spannend..

maar we zullen het volgen,
    En joost: rss is toegevoegd hoor :D:D.

gr,
    M

• 26 Februari 2007 - 08:40

Hanneke Develing:

Hey Wendy,

Geniet lekker daar, mis je mannetje niet teveel!

Liefs Hanneke

• 26 Februari 2007 - 12:47

Ireen:

Kort maar krachtig!! Heel veel succes en kom heel terug!! Rene en JP ook sterkte in de aankomende weken!!
    Groeten,
    Ireen

• 26 Februari 2007 - 15:37

Henk-Jan:

We wensen jullie een heel goede tijd samen! Hou je haaks! Goede reis!

• 26 Februari 2007 - 18:11

Rob En Annet:

Hallo jongelui,
    we wensen jullie een goede reis morgen. Neem niet teveel bagage mee, want ze zijn streng met het gewicht. Weten wij alles van. Romeo is er om jullie op te halen.
    Tot morgen.

• 26 Februari 2007 - 18:40

Jetteke:

Morgen weg...spannend!!!
    Veel sterkte, succes en plezier en tot over 5 weekjes!!

liefs, Jet

• 27 Februari 2007 - 07:35

Dini:

Heel veel plezier en succes in Albanie. Maar waar in Albanie dat weten wij niet.

• 27 Februari 2007 - 08:53

Henny:

Als jullie dit lezen zijn jullie vast al aangekomen. Ik hoop dat jullie een leuke vlucht hebben gehad (ik herinner me ineens jouw eerste keer Anieke, Londen). Welkom in jullie voorlopige nieuwe onderkomen. Werk ze en geniet er van. Ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen.

• 27 Februari 2007 - 11:11

Gertine:

Hoi Wendy,
    Heel veel succes en plezier in Albanie. Goede reis.
    Groetjes
    Gertine

• 27 Februari 2007 - 11:32

René En Irma:

Naast heel veel leerzame momenten ook heel veel plezier daar bij Rob en Annet, maak er wat moois van.

• 28 Februari 2007 - 10:26

Bea Maassen:

joost anieke en wendy ik wens jullie een hele fijne tijd en rene het is voorbij voor je het weet

• 28 Februari 2007 - 15:23

Cora En Piet:

Hoi alle drie, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en kijken uit naar jullie eerste berichtje