Nog 14 dagen... en nog zoveel te doen!! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Nog 14 dagen... en nog zoveel te doen!! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Nog 14 dagen... en nog zoveel te doen!!

Door: Joost, Anieke en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

19 Maart 2007 | Albanië, Korçë

Tjonge wat gaat de tijd toch snel, er zitten alweer 3 weken op. Voor de snelle rekenaars onder ons houdt dit dus in dat we nog twee weken te gaan hebben.
Vandaag hebben we dan ook even een plan gemaakt voor de komende twee weken. We komen er nu achter dat we sommige dingen beter in een andere volgorde hadden kunnen uitvoeren, maar dit zijn natuurlijk goede punten voor de evaluatie. (Niet alles kan perfect zijn, al waren we hard op weg :))
Zondag zijn Sandra en Indy aangekomen. Erg leuk om nu iemand live te ontmoeten, die je eigelijk al wel een beetje kent van de reacties op de site en de verhalen van Rob en Annet (en zij ons natuurlijk ook) Joost en ik hoefde ons dan ook niet meer voor te stellen... rare gewaarwording! Wendy kende Sandra al wel dus die wist al helemaal wat haar te wachten stond:P
We hebben gisteren ook nog even aan school kunnen werken. Dat mocht ook wel weer na drie dagen vakantie in Tirana. Anders scheppen we ook zo’n verkeerd beeld en denken jullie dat we alleen maar van de zon aan het genieten zijn! Daar komt trouwens deze week sowieso een einde aan want de verwachtingen zijn dat het deze week gaat sneeuwen.
Gisterochtend hebben we ook onze eerste stroomuitval hier mee mogen maken. Het had geen grote impact want het was gewoon overdag. Na drie uur was de stroom weer terug. Het is altijd maar weer afwachten hoelang de stroom weg blijft maar nu viel het dus mee!
Joost is erg blij met de komst van Sandra want nu heeft hij eindelijk iemand gevonden die het ook leuk vindt om een spelletjes te spelen. Dus gisterenavond hebben scrabble gespeeld. Toch wel leuk dus misschien dat Wendy en ik ook wel vaker mee gaan doen!
Vandaag hebben we een voorbereiding gemaakt voor activiteiten die we willen gaan uitvoeren binnen de lessen van in ieder geval Sindi en Kristi.
Vanmiddag zijn we met Sindi en haar moeder en Joan naar Progradec geweest. Sindi had nieuwe spalken voor haar voeten nodig en die werden daar aangemeten. De werkwijze verschilt niet zoveel als in Nederland. Ze hebben daar hele goede materialen om mee te werken en dat is natuurlijk al het halve werk.

Verder hebben we eigenlijk niet zoveel meer te melden, dus is het verstandig om maar te stoppen voor vandaag. Anders wordt er alleen maar onzin geschreven, dat kost lezers en dat is niet goed voor onze pageviews :)

• 19 Maart 2007 - 20:26

Marga:

Hallo jullie drie, Dat wordt dus prioriteiten stellen, want jullie komen toch wel naar huis he over 2 weken , ook al is er nog zoveel werk? Ik heb evt.ook nog wel wat werk voor jullie liggen.......en ik denk vele mensen met mij
    veel liefs!

• 19 Maart 2007 - 20:56

Dianne:

Hallo Albanie, ik vind het tof wat wat jullie allemaal doen,dat moet ook voortgezet worden.
    Ik vind ook dat we trots mogen zijn op anieke en jullie.
    Maar wat Marga betreft, inderdaad, ook wij hopen dat je over 2 weken naar huis komt, ook al heb ik niet direct werk voor je.

Veel liefs
    Angus en Dianne

• 20 Maart 2007 - 09:46

Hanneke:

Hey Wendy,

Zo te lezen gaat het goed met je. Mis je je mannetje al een beetje? Is het des te leuker als je straks weer thuis bent! Grappig dat Sandra er is. Wel gezellig denk ik? Zaterdag waren we nog daar, net voor ze richting jullie ging. Doe haar de groeten en een kusje voor Indy. Wat is dat een mooi meisje zeg! Sterkte met de laatste twee weken!

Liefs Hanneke

• 20 Maart 2007 - 16:45

Dini W:

Hallo allemaal
    Dat wordt dus nog hard werken. Nu snap ik het ook van Sandra en Indy.
    Groetjes

Joost, Anieke en Wendy

Wij zijn 3 enthousiaste studenten van de opleiding ergotherapie (aan de Hogeschool van Rotterdam). Voor ons afstudeerproject willen wij kijken wat wij als aanstormende ergotherapeuten kunnen betekenen voor de Kennedi-Kliniek in Korcë, Albanië. Dat heeft o.a. als gevolg dat we dus voor een tijdje die kant op zullen gaan om een en ander te gaan bekijken. Op deze site kun je ons in dit avontuur volgen!

Totaal aantal bezoekers 19159