Fysio, whisky en de rest - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Fysio, whisky en de rest - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Fysio, whisky en de rest

Door: Joost, Anieke en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

02 Maart 2007 | Albanië, Korçë

De derde dag is weer omgevlogen! Vanochtend om 09.00 uur waren we weer in de kliniek.
Joost is mee geweest met een fysiotherapeut op huisbezoek. Wendy en Anieke hebben mee gekeken in de klas binnen de kliniek. Vanmiddag zijn we alledrie mee geweest met een andere fysiotherapeut op huisbezoek naar een 40 - jarige vrouw die een beroerte heeft gehad.
Hier kregen we een glaasje whisky aangeboden welke we niet mochten afslaan... het werd er steeds gezelliger op in het resterende bezoek!!

Alledrie zijn we weer tot nieuwe inzichten gekomen en we willen maandag beginnen om wat concrete punten op papier te zetten om mee aan de slag te gaan.
Vanavond komt een Amerikaanse fysiotherapeut hierheen en we kijken uit naar haar omdat zij hier de fysiotherapie heeft opgezet en de mensen heeft opgeleid. We willen graag met haar praten over de mogelijkheden die er eventueel voor ons zijn en hoe we dat zo goed mogelijk in overeenstemming kunnen doen met de fysiotherapeuten.

Vanmiddag hebben we nog even lekker van het zonnetje kunnen genieten en het wordt volgens de voorspellingen alleen maar beter! In Nederland regent het toch?:)

Nu gaan we lekker van het weekend genieten en alle indrukken verder verwerken!
Het weekend gaan we de bergen eens van dichtbij bekijken en daar hebben we veel zin in!

Het is geen lang stuk vandaag maar toch even een up-date!
O ja, nog een vraagje zouden jullie als je/u een reactie op de site zet de eerste letter van de achternaam (hele achternaam mag natuurlijk ook) willen toevoegen bij de naam want het is voor ons soms lastig te achterhalen wie wat heeft geschreven omdat er wat dubbele namen zijn. Alvast bedankt, ook voor alle reacties. Echt hartverwarmend om te weten/lezen dat zoveel mensen meeleven!

• 02 Maart 2007 - 16:54

Tobias & Margreet:

Hej Wendy, gaaf om te horen dat jullie zo druk zijn! Sterkte ermee, geniet van het land en het weer!!
    veel liefs ons

• 02 Maart 2007 - 17:07

Sandra Vd G:

Jaja, een whisky die je niet af mocht slaan... of WILDEN jullie hem niet afslaan? Gelukkig was het al middag; soms krijg je dit ook op de vroege ochtend...iewk!

Enne... wisten jullie al dat de whisky die overblijft van gasten gewoon weer wordt teruggegoten in de fles. Voor de volgende bezoekers...
    Het kan dus zijn dat julile nu was speeksel van een vies oud mannetje in je buik hebt zitten! Hahaha
    Ik heb medelijden met jullie!

Geniet van je weekend en van de bergen.
    Schrik niet: bergen van dichtbij zijn HEEEEL groot... ;)

Liefs,Sandra

• 02 Maart 2007 - 17:39

Angus:

Whisky ? waar ?
    waar zitten jullie dan kom ik er direct aan.
    leuke foto's en site, we lezen graag verder.
    groetjes Angus en Dianne

• 02 Maart 2007 - 18:45

Maartje Wouda:

Hee Joost!

Klinkt allemaal erg goed zeg! Lekker aan het genieten en veel indrukken opdoen... Super! Ben benieuwd hoe lang jullie het volhouden om elke dag een berichtje te plaatsen :) In ieder geval leuk om zo op de hoogte te blijven!

ps: Gelukkig scheen hier de zon ook vandaag :D

Groetjes Maartje

• 02 Maart 2007 - 18:47

Rianne J.:

Hoezo cultuurshock!!! Heel gaaf om jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Ik ben jaloers!
    Sterkte met verwerken en maak er een goeie tijd van.
    Groeten, Rianne

• 03 Maart 2007 - 13:22

Sil En Thirs:

Ha lieve Wen....en de rest natuurlijk!
    Wow wat gaat dat snel! en wat kan je een hoop zien en doen in korte tijd he! Geniet ervan met z´n drietjes...zeker van het lekkere weer, want het is hier drie keer nix!!! Loop tijdens mijn werk nu al drie dagen te soppen in mijn schoenen... Liefs, ons

• 04 Maart 2007 - 15:30

Michiel En Marleen:

Hey Wendy! zo te horen (uhhh lezen:))heb je het prima naar je zin daar! leuk om op deze manier een beetje op de hoogte gehouden te worden. Succes met alles en denken aan jullie
    Liefs M&M