Van alles wat! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Van alles wat! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Van alles wat!

Door: Joost, Anieke en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

03 Maart 2007 | Albanië, Korçë

Gister aan 't eind van de middag hebben we voor het eerst burek gegeten, wat bladerdeegsnacks zijn, gevuld met spinazie en kaas (andere vullingen zijn ook mogelijk). 's Avonds hebben we onze eerste broodjes giros gehad! Mmmm!!! :)

Vanochtend lekker rustig aan gedaan: uitgeslapen (tot 8 uur), ontbeten, koffie gedronken bij Marleen en haar kersverse logé (die hier 'toevallig' ook voor 5 weken is): de Amerikaanse fysiotherapeute Joan Mohr. Na een korte kennismaking zijn we de markt op gegaan. Wat een belevenis! De foto's geven een redelijke indruk... Wat we niet op de foto hebben gezet zijn de jongetjes die je met alle geweld proberen plastic tasjes te verkopen. Gek word je ervan!

Vanmiddag hebben we een productieve middag gehad: concrete brainstorm aan de hand van de indrukken en observaties van de afgelopen week. Was erg goed en we zijn erg opgeschoten. We hebben veel ideeen opgeschreven die we morgen met Marleen en Joan zullen bespreken, zodat we maandag concreet aan de slag zullen gaan. Lekker gevoel om alles een beetje op orde te hebben en te weten waar we mee aan het werk willen.

Zojuist lekker frieten gegeten en vanavond gaan we naar de eclips van de maan kijken!

Geniet van de foto's! Doen wij ook...! ;)

• 03 Maart 2007 - 18:54

Marga:

Wat leuk....
    Eindelijk een pinautomaat op mijn hoogte.
    De markt is erg kleurrijk, gek dat je dat bij ons niet ziet, of wel!?

• 03 Maart 2007 - 19:35

Renee:

Lekker hoor die taartjes, neem je er eentje voor me mee? of is dat net zo af te raden als de slager daar? doei doei

• 04 Maart 2007 - 00:14

Fam. Meuleman.:

He joost en anderen daar. Fijn dat jullie allemaal in goede gezondheid daar zijn en verblijven!!! Wij hebben net vol bewondering de foto's gezien wat een zootje dat verzin je niet. We hopen dat jullie daar een hoop goede dingen kunnen doen en opsteken. Tot snel groetjes Fam. Meuleman.

• 04 Maart 2007 - 11:16

DiniW:

Hallo Joost Anniek en Wendy
    Veel plezier in de bergen en een goede zondag. Groetjes Ma van joost en zijn Pa

• 04 Maart 2007 - 11:31

De Weenings Silvolde:

Hallo Joost en "collega's", wat leuk om te lezen en de foto's te bekijken. We gaan je volgen hoor. Een goede tijd daar gewenst!
    Evert,Mariet, Hanneke en Dorien.

• 04 Maart 2007 - 16:22

Sandra Vad G:

Hoi jongens. Nou, dat is nog eens cultuurhappen, he? Leuk om te zien! Goed dat jullie zo lekker op de rit zitten met het project! Zit je daar niet voor niets in de aankomende weken... Maar daar waren jullie geloof ik niet bang voor, he...

Eet voor David nog maar een keertje een broodje Giros...
    Hij is jaloers..!

Anniek, wat heb je een leuke bodywarmer! Kan ik die overkopen voor een leuk albanees prijsje?

Liefs en sterkte daar! San

• 04 Maart 2007 - 18:43

Marga:

Voor morgen...werk ze, toch!?

• 04 Maart 2007 - 20:50

Cindy:

Hoi Anieke
    begint er op te lijken, lekker gevoel als dingen lopen zoals het moet echt top ik bljf je volgen

• 05 Maart 2007 - 13:45

Susan Van Poucke:

hallo Wendy, Joost en Anieke
    Wat gaaf dat jullie in Albanie zitten. Ik blijf graag op de hoogte en zal regelmatig even kijken wat jullie doen. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen daar.
    veel succes!

Joost, Anieke en Wendy

Wij zijn 3 enthousiaste studenten van de opleiding ergotherapie (aan de Hogeschool van Rotterdam). Voor ons afstudeerproject willen wij kijken wat wij als aanstormende ergotherapeuten kunnen betekenen voor de Kennedi-Kliniek in Korcë, Albanië. Dat heeft o.a. als gevolg dat we dus voor een tijdje die kant op zullen gaan om een en ander te gaan bekijken. Op deze site kun je ons in dit avontuur volgen!

Totaal aantal bezoekers 19166