Schoolwerk en feestdagen... - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu Schoolwerk en feestdagen... - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Joost, Anieke en Wendy Wassink, Scherpenzeel en Oudenampsen - WaarBenJij.nu

Schoolwerk en feestdagen...

Door: Joost, Anieke en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Joost, Anieke en Wendy

14 Maart 2007 | Albanië, Korçë

Vandaag even een kort berichtje. We zijn druk geweest met verslaglegging voor school, wat verder niet zo heel boeiend is om uitgebreid te beschrijven... ;) Dat was maandag en dinsdag!

Wel eens gehoord van het vieren van het begin van de lente? Hier vieren ze het 3x!! Op 1 maart, 14 maart en 22 maart, allemaal vanuit andere oorsprong (religies). Dat heeft als gevolg dat zowel vandaag als de 22e een vrije dag is en de kliniek gesloten is. Vandaag zijn we dan ook met een hele groep de bergen in getrokken, de bossen in! Erg mooie tocht (weer!), vreselijk veel foto's gemaakt, die we niet allemaal op de site zullen zetten... En omdat het stralend mooi weer was, zijn we ook alledrie aardig verkleurd!

Morgen zullen we om 7 uur vertrekken voor een stukje 'culturele research' in Tirana, de hoofdstad van Albanië, hier zo'n 4 uur vandaan. We zullen hier tot zaterdag verblijven en zijn erg benieuwd naar de verschillen tussen Korce en Tirana, want dat blijkt een wereld van verschil te zijn.

We hopen jullie zaterdag of zondag meer te vertellen over deze dagen.

Tot dan!

• 15 Maart 2007 - 07:54

Karin Van De Poll:

Ik ben jaloers op jullie! wat een heerlijk weertje daar zo te zien. Wij hebben het hier ook niet slecht, het is al een paar dagen heerlijk weer, het zonnetje schijnt lekker. Alleen hebben we niet zo'n mooi uitzicht als daar! Nou veel plezier en succes met alles.
    Groetjes en een dikke kus voor Anieke

• 15 Maart 2007 - 08:13

DiniW:

Hallo allemaal.
    Wat een mooi weer en uitzicht. Heel veel plezier in Tirana
    Groetjes van ons

• 15 Maart 2007 - 12:28

Martha:

Ha Wendy,
    Echt leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden, gaaf om zo mee te lezen met je tijd daar. Succes en geniet er nog van!
    groetjes, Martha

• 16 Maart 2007 - 08:04

Joke Scherpenzeel:

Wat een uitzicht he zo tussen de bomen door!!
    Blijven de krullen er nog in Anieke?
    Succes met jullie werk!

• 16 Maart 2007 - 10:48

Bea Maassen:

ik vind het geweldig om te lezen hoe julie het maken daar.
    en renee hoe bevalt het jou zo zonder anieke

• 17 Maart 2007 - 10:11

Rene K:

Bah Joost, wat kijk jij toch neer op de vrouwen daar... ;) Jullie zijn maar druk met al dat gewandel zeg! Veel plezier.

Joost, Anieke en Wendy

Wij zijn 3 enthousiaste studenten van de opleiding ergotherapie (aan de Hogeschool van Rotterdam). Voor ons afstudeerproject willen wij kijken wat wij als aanstormende ergotherapeuten kunnen betekenen voor de Kennedi-Kliniek in Korcë, Albanië. Dat heeft o.a. als gevolg dat we dus voor een tijdje die kant op zullen gaan om een en ander te gaan bekijken. Op deze site kun je ons in dit avontuur volgen!

Totaal aantal bezoekers 19162